תנאי השימוש:

אתר זה מציג את יצירותיה של מירי לביא ואת הקורסים בסטודיו ללימוד ציור על מנת למכור ציורים, הדפסים וקורסים ועל מנת שהרוכש יוכל לרוכשם באתר.

מירי  שומרת לעצמה את הזכות ליצור העתקים מכל סוג מכל אחת מיצירותיה.

למשתמש באתר אסור:

  • להעתיק, לשכפל, ליצור מחדש, ליצור יצירות נגזרות מהיצירות האתר, לשעתק, למכור או לנצל למטרות רווח את האתר, את תמונותיו או הטקסטים שבו, או את תכני לימודי הציור שבאתר.
  • להשתמש ברובוט או עכבישים או כל אמצעי אחר להורדת דאטא מהאתר.
  • להפריע לכל פעילות תקינה של האתר או להפריע למשתמשים אחרים בשימוש באתר.

הציירת רשאית לבטל רכישה על סמך התרשמותה שהרוכש לא יעמוד בהתחייבויותיו.

ההרשמה לאתר כוללת הרשמה לקבלת דיוור ממירי לביא בנושאים הקשורים לאתר.

 

מדיניות הפרטיות:

כללי:

הפרטיות שלך חשובה לך וגם לי, ולכן אגן על המידע שהנך חולק עמי.

מידע אישי הוא המידע שאתה ממלא בעת הרשמה באתר או בעת התשלום. בכל עת תוכל לפנות אלי ולבקש ממני להסיר את פרטיך.

מדיניות הפרטיות מתייחסת לאתר ששייך למירי לביא. בשימוש באתר המשתמש מאשר למירי לביא לאסוף את פרטיו האישיים כמפורט להלן.

מירי לביא מתחייבת להגן על פרטיך האישיים. מסמך זה מכיל את אופן איסוף המידע ושימושיו.

 

מידע מפורט:

הסכמה לאיסוף מידע

פרטי הדוא”ל שלך, כתובתך ומספר הטלפון יישמרו אצלי במאגר מאובטח. לא אעביר אותם לשום גורם אחר. אשתמש בהם על מנת לתקשר איתך בנוגע לרכישה שלך וכדי ליידע אותך על ציורים חדשים או מבצעים

בזמן העבודה עם האתר ייאסף מידע טכני אנונימי כגון כתובת ה IP של המשתמש, כתובת האתר ממנו הגולש הגיע, משך זמן השהות באתר, הפעולות שביצע באתר והשפה ייתכן כי יאספו באופן אוטומטי.

 

“מידע אישי” כולל:

  • מידע שהמשתמש סיפק בעת ההרשמה לאתר, כולל שם משתמש וסיסמא, שם מלא, דוא”ל, כתובת פיזית, מס’ טלפון.
  • מידע שהמשתמש סיפק בעת רכישה, כגון כתובת למשלוח, ופרטי כרטיס אשראי.

המשתמש רשאי להימנע מפעולות באתר אשר מחייבות את מסירת פרטיו האישיים, אולם בכך תימנע ממנו הגישה לחלקים מסוימים באתר.

 

השימוש במידע אישי:

  • יצירה, ניהול ותחזוקה של חשבון באתר.
  • עיבוד שאלות ופעולות של המשתמש באתר.
  • שירות לקוחות.
  • ניתוח מידע על מנת לייעל את הנגשת המוצרים והתכנים באתר.
  • זיהוי המשתמש לצורך תשלומים שייעשו על ידיו.
  • הודעות אודות חומרים חדשים באתר ושירותים למשתמש.

למירי יש את היכולת לשלוח הודעות ואישור למשתמש על התשלום שביצע.
כמו כן מירי תדוור למשתמש חומרים שעשויים לעניין אותו. במידה והמשתמש הביע התנגדות לקבלת חומרים ממירי לביא, הוא יפסיק לקבל דיוור באופן מיידי.

 

שמירה על המידע האישי של המשתמש:

למעט במקרים המצוינים במסמך זה, מירי לביא איננה חושפת, מוכרת, משאילה, משכירה או מאפשרת כל שימוש בפרטיו של המשתמש לשום גורם שלישי.

פרטיו האישיים של המשתמש יתכן כי ישותפו עם חברות המספקות שירותים לאתר של מירי לביא, כגון: העברת כספים, איחסון דאטא, עיבוד תשלומים וכו’. גורמי צד שלישי אלה יקבלו אך ורק את המידע ההכרחי לשירות שהם מספקים. הפרטים האישיים יהיו מאובטחים אצלם כפי שהם מאובטחים אצל מירי לביא, והם אינם רשאים להשתמש בהם למטרות אחרות.

מירי לביא שומרת לעצמה את הזכות להעביר פרטים אישיים של המשתמש במידה ותידרש לכך באופן חוקי, לדיווח לרשויות המס וכן אם יהיה צורך להגן על זכויותיה באופן משפטי.

 

שימוש בטכנולוגיות

מירי לביא משתמשת באתר בקוקי’ס וטכנולוגיות דומות כדי לנתח מהלכים של הגולשים באתר, לזהות מגמות, לאסוף מידע דמוגרפי. מידע זה אינו אישי.
המשתמש יכול להגדיר במחשב האישי שלו איסור איסוף קוקי’ס, אך הדבר ימנע מהמשתמש מלהירשם באתר ולבצע בו פעולות מסוימות. המשתמש יוכל להמשיך לגלוש באתר.
מידע אשר נאסף ע”י גוגל אינו מזהה את המשתמש באופן אישי והוא משמש בעיקר לניתוחים סטטיסטיים של האתר, ולשימושים שיווקיים כלליים באמצעות גוגל אנליטיקס.

 

הגנה על המידע האישי של המשתמש

  • הגישה למידע אישי של המשתמש מוגבלת רק למירי לביא ולעובדים שהגישה לפרטים אלה חיונית
    לתפקוד האתר.
  • מירי לביא עובדת רק מול חברות באבטחת מידע גבוהה.
  • התשלומים מבוצעים באמצעות פייפאל, ונהנים ממערך האבטחה של החברה.
  • פרטי כרטיס האשראי של המשתמש אינם נשמרים באתר, הם נרשמים אך ורק בטפסי פייפאל בעת הסליקה.
  • כל הפרטים האישיים משמרים באופן מאובטח.

מאחר ומירי לביא איננה אחראית על גופים כמו פייפאל, ומאחר ואין אבטחה של 100% ברשת, אין באפשרותה להבטיח ביטחון מלא. זהו תפקידו של הגולש לשמור את הסיסמא ושם המשתמש שלו חסויים.

 

שימוש על ידי קטינים

האתר אינו אמור למכור שירותים לקטינים. המשתמש מאשר והוא אחראי לכך שהגיע לגיל 18 והוא מורשה באופן חוקי לספק אמצעי תשלום. המשתמש אחראי למסירת הסיסמא לצד שלישי ולכל שימוש שנעשה בסיסמא שלו ובשם המשתמש על ידי צד שלישי, כולל קטינים החיים עמו.

 

תגובות גולשים בדפי האתר ובבלוג

האתר מאפשר גישה חופשית לבלוג ולתגובות שבדפי האתר השונים. דפים אלה חשופים לציבור. מידע אישי שיתפרסם בדפים אלה הוא על אחריות המשתמש בלבד. כדי להסיר מידע אישי שהמשתמש פרסם בדפי האתר, יש ליצור קשר עם מירי לביא.

 

מדיה חברתית

האתר מכיל אופציה לקישור ישיר למדיה חברתית כגון כפתור שיתוף של פייסבוק. ווידג’ט זה עלול לאסוף את כתובת האינטרנט של המשתמשת באילו דפים הוא גלש, ועלול לשתול קוקי’ס כדי לאפשר לרכיב לפעול כראוי. רכיבי מדיה חברתית וודג’טים מנוהלים על ידי צד שלישי. התנהלות המשתמש ברכיבים אלה מוגנת על ידי מדיניות הפרטיות של החברות המספקות אותם.

 

שינויים בתקנון זה

מירי לביא עשויה לעדכן את מדיניות הפרטיות כדי לשקף שינויים במדיניות האתר. במידה ויחולו שינויים כאלה, תהיה על כך הודעה באתר.

 

קניין רוחני

כל התמונות באתר הן קניינה הרוחני של מירי לביא, תמונות המציגות באתר את יצירותיה של מירי לביא, וכן אם כתמונה של היצירה בלבד, או כאשר היצירה משובצת בתמונת חדר המציגה את התמונה על הקיר. אין לשכפל, להעתיק, להפיץ, לשלוח, למכור או לעשות כל שימוש אחר בתמונות אלא בהסכמה מפורשת בכתב של מירי לביא.

כל הטקסטים באתר הם קניינה הרוחני של מירי לביא. אין לשכפל, להעתיק, להפיץ או לעשות כל שימוש אחר בטקסטים אלא בהסכמה מפורשת בכתב של מירי לביא.

 

יצירת קשר עם מירי לביא

אם יש לך שאלות או נחוצות לך הבהרות בקשר לתקנון האתר כולל מדיניות הפרטיות, אנא צור קשר עם מירי לביא דרך “צור קשר” של האתר.

הסרת אחריות:
מסמך זה נכתב בעברית. במידה ותרגומו לשפות אחרות עלול לשבש את תוכנו ומשמעותו, הגירסה העברית היא המחייבת